Toroslar’da geleneksel hale gelen mahalleler arası futbol turnuvasında ilk düdük çaldı.
Haber Merkezi
Mersin Büyükşehir Belediyesi ile Toroslar Belediyesi iş birliğinde düzenlenen Ayvagediği Mahalleler Arası Futbol Turnuvası, Koray Aydın Stadı’nda oynanan Arslanköy-Buluklu karşılaşmasıyla başladı.
Turnuvanın açılış maçının santrasını Toroslar Belediye Başkanı Abdurrahman Yıldız yaptı. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede Arslanköy, Buluklu’yu 2-1 mağlup ederek organizasyona üç puanla başladı. Arslanköy’e galibiyeti getiren goller Alimcan Menteşe ve Tuğrul Tanırgan’dan gelirken, Buluklu’nun tek sayısını Yusuf Kaycak kaydetti.
“TURNUVA KARDEŞLİĞİ VE DAYANIŞMAYI GÜÇLENDİRİYOR”
Karşılaşma öncesinde konuşan Toroslar Belediye Başkanı Abdurrahman Yıldız, mahalleler arası futbol turnuvasının yıllardır devam eden önemli bir gelenek olduğunu belirterek, organizasyonun mahalleler arasındaki birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını pekiştirdiğini söyledi. Toroslar Belediyesi olarak sporun her alanına destek vermeyi sürdürdüklerini ifade eden Yıldız, ilçedeki spor tesislerinin yenilenmesi ve yeni yatırımların hayata geçirilmesi için çalışmaların devam ettiğini dile getirdi.
Toroslar’ın spor alanında önemli bir potansiyele sahip olduğuna dikkat çeken Yıldız, ilçeden birçok başarılı sporcunun yetiştiğini vurguladı. Toroslar Belediyespor’un bu sezon önemli bir başarı elde ederek ikinci ligden birinci lige yükseldiğini hatırlatan Yıldız, yeni sezonda vatandaşları takımlarına destek vermeye çağırdı.
Yaz dönemi boyunca çocuklar ve gençler için spor faaliyetlerinin süreceğini belirten Yıldız, olimpik yüzme havuzunda bu yıl da binlerce çocuğun yüzme eğitimi alacağını söyledi. İlçenin farklı noktalarında açılan futbol okullarında kayıtların devam ettiğini ifade eden Yıldız, gençleri sporla buluşmaya davet etti.
Ağustos ayı sonuna kadar devam edecek turnuvada mahalle takımları şampiyonluk mücadelesi verecek. Günün ikinci karşılaşmasında ise Bekirde ile Aladağ sahadan golsüz beraberlikle ayrıldı.
